خبرهای داغ:
معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی عنوان کرد: واحد شماره ۵ گازی این نیروگاه در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیر و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۳۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

 

قزوین_ بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی در توضیح این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام اشکال در عملکرد سیستم پمپ های آب خنک توربین شماره یک و دو واحد شماره 5گازی این نیروگاه منجرب به خروج اضطراری شد ،که بلافاصله پرسنل امور تعمیرات مکانیک توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن، پس از رفع اشکال و تعمیرات لازم، این واحد را دوباره وارد مدار تولید نمایند.

غنوی تصریح کرد: موازی با اشکال اصلی واحد، نشتی هوا از اتصالات لوله تخلیه هوای سیل یاتاقان شماره دوتوربین در محل پوسته بالای محفظه احتراق اقدام به دمونتاژتجهیزات نموده وپس از تعویض واشرهای معیوب، مونتاژ تجهیزات را به انجام رساندند.

غنوی بیان کرد: در مورد اشکال اصلی واحد که با کاهش فشار خروجی در پمپ های آب خنک کن توربین شماره یک و دو مواجه شده بودیم با تمیزکاری داخل منبع انبساط وشستشوی چند باره از منبع انبساط تا صافی آب در ورودی پمپ ها با حضور شبانه روزی متخصصان نیروگاه سیکل ترکیبی به پایان رسید.

با بازگشت دوباره واحد شماره 5 گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین، بیش از 120مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد تا کمترین خللی در تامین برق پایدار و مطمئن برای خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار